9000770500 |
Coeducació per una educació no sexista |
2017-2018 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Educació Infantil-Primària |
|
|
|
2/7/2018 - 15/7/2018 (20 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
COED Coeducació per una educació no sexista
|
| |
Inscripció |
15/05/2018 - 31/05/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació destinada a adquirir estratègies i metodologies per a impulsar la coeducació, adreçada a les persones referents dels consells escolars i docents interessats.
|
| |
Objectius |
Actualitzar coneixements entorn a l'escola coeducativa a partir de les necessitats que sorgeixin de la pràctica dels centres educatius.
Conèixer la normativa que regula la coeducació i la igualtat real i efectiva entre homes i dones i les responsabilitats que se'n deriven.
Aportar el coneixements bàsics per ampliar el concepte de coeducació i garantir la confiança necessària en els pràctiques coeducatives.
|
| |
Continguts |
Marc normatiu legal bàsic en coeducació i igualtat real i efectiva entre homes i dones.
Escola mixta i escola coeducativa.
Llenguatges verbals i gràfics inclusius.
Materials didàctics que promoguin un tracte equitatiu entre homes i dones.
Incorporació dels sabers de les dones al llarg de la història i les tasques de cura envers les persones i els espais.
Orientació professional i acadèmica no estereotipada i sense discriminacions sexuals ni socials.
|
| |
Avaluació |
L'avaluació de la formació estarà subjecta a la superació de les tasques fixades en cada mòdul i del projecte final de treball.
|
| |
Requisits de certificació |
El dret a certificació de l'activitat estarà subjecte a la superació de les tasques fixades en cada mòdul i del projecte final de treball.
|
| |
Persones destinatàries |
Docents referents dels consells escolars del centres d’educació infantil i primària
|
| |
E-mail |
coeducacio@xtec.cat
|
| |
|
|